New year ~

Tjena tjena! Nyåret va riktigt bra, hade trevligt med "mitt lilla gäng" ;p
Hade inte direkt några raketer, typ 3-5 stycken X) åså hade vi tomtebloss <3
Men det va trevligt! Igår så vaknade jag runt 12 och va bara vaken en liten stund
så åkte vi till mina kusiner på "soppkok". (Hade typ 6-7 soppor att välja mellan XD)
Vi har haft den här traditionen sjukt länge, kan inte minnas när jag inte varit på den.
Efter soppkoket så åkte syrran, jag och mattias och hyrde 4 filmer.
Robin Hood, sisko tahtoisin jäädä, black death och sherlock holmes.
Vi kolla alla filmerna efter varandra och nästan exakt klockan 00:00 hade vi kollat alla filmer.
Så då blev det att direkt hoppa i sängen ;p Man blir sjukt trött efter att ha kollat 4 filmer.
Typ 8 timmar med film :D haha! Men det va trevligt (:
Men idag har jag ingen aning om vad jag ska hitta på.. Får ta det som det kommer..!
Hur har ditt nyår varit? :)

Kommentarer
Postat av: Joseé

Ditt nyår lät ju riktigt bra! :D Hur har det nya året börjat då? :)

2011-01-03 @ 14:21:54
URL: http://aattitude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0