Mmmm morotskaka ♥

Hellow. Äter morotskaka som frukost idag, hehe. Mumsigt ;)
Men som vanligt fick jag ont i magen.. Vet inte varför men alltid på morgonen,
då jag äter någonting, får jag ont i magen :( Men aldrig annars? Konstigt..
Har bara 2 timmar i skolan idag annars, 2 matematik.
Sen ska jag och morsan åka till försäkringsbolaget. Försöka få min mobil tillbaka.
Det har gått 7 månader nu sen klassresan och har inte fått mobilen än ;l
Så vi ska se vad försäkringsbolaget kan göra :) Förhoppningsvis får jag mobilen snart!
Och nu håller klockan på och bli mycket.. Vi ses senare, pusspuss! <3

Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

härligt, är stel själv.. sitter för mkt vid datorn och är rätt skoltrött redan så kommer nog snart ta en dag paus från bloggen och villa massa :) vad gör du precis nu när du läser den här? ;P

2011-01-25 @ 14:31:38
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0