Merlin ~

Börja kolla en ny serie för nån dag sedan. Såg ett avsnitt på tv och jag tyckt det va bra,
så jag ladda ner hela första säsongen och har kollat 4 avsnitt :) Gillar den!
Den är lite speciell, kanske därför jag gillar den, haha :p
Serien handlar typ om "den legendariska trollkarlens äventyr" då han är ung ;p
Och ett stort plus är ju att Arthur (den unga snyggingen till vänster) är.. het! haha!
Men, gillar ni som sagt Äventyr/ Drama/ Magi och sånt coolt ska ni kolla ett avsnitt.
Vem vet, det kan bli en ny favorit-serie! Jag ångrar iallafall mig inte :3

Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

oki nice, skola som vanligt sedan bloggen, vänner och kanske shopping ;) Hur mår du denna måndag då ?(:

2011-01-24 @ 18:50:53
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0