Lördag ~

Helloo. Kom nyss hem :3 Har varit till Vasa med söta Daniela och lilla Mats, haha XD
Mats va på LP-mässa och Daniela och jag gick runt i olika affärer. Hon skulle ha kläder,
jag skulle inte ha någonting, utan kom bara med som "moraliskt stöd" X) haha.
Men de va trevligt :) Vad har bilden med detta och göra? Ingenting egentligen.
Vi va och käka pizza men pizzan på bilden är från en annan gång ja va och käka pizza.
Fick ett pizza monster, hihi. Men. Vad händer ikväll då? Har ingen aning..
Är sjukligt trött så kan hända att det blir en lugn hemma kväll. Går och lägger mig tidigt ;p
Steg ju opp klockan 8 i morse fast jag tänkte ha sovmorgon.. Haha.
Men ja.. Vi hörs iallafall senare ! pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0