Ip man ~

Har nyss kollat Ip Man 2, den va helt okej. Jag gillar filmer om olika kampsporter ^^
Måste dock säga att översättningen från kinesiska till engelska va sjukt dåliga!
Jag fatta inget typ :p Det va ruskigt dåligt. De fick inte ens det de sa på engelska rätt!
Så ett minus va undertexterna som jag hade till filmen. Men annars va den helt okej.

Nu tänkte jag iallafall leta mig till sängs. Är sjukt trött :/ Mitt huvud sprängs snart,
jag har för mycket att tänka på.. Och hur jag än försöker kan jag inte sluta tänka!
Det är verkligen sjukt irriterande.. Så hur slutar man tänka på något man inte vill tänka på?
Har någon nåt bra tips så dela med dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0