BRRRRRR !

Har jag inget bättre för mig på morgnarna ? Nej tydligen inte.
Ta ego bilder då man äter mackor och dricker juice, det är det jag håller på med ;P
Annars är det -23 grader ute nu, WOHO! Om jag inte såg fel och det är -2.3,
men det tvivlar jag med min otur. Längtar jag efter sommar blir det vinter >.<
Idag annars har jag mycket att göra. Först skola hela dagen, sen teori en timme,
efter det blir det att läsa på biologiförhör.. Har lite mer än en bok kvar att läsa :(
Hoppas iallafall att jag får tid över att kolla ett avsnitt med Merlin, då är jag glad!
Men nu måste jag äta min macka och sen dra vidare mot skolan!
Vi ses senare, puss puuss ! :) <3

Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

Oki, jag sitter och har håltimme just nu :) skönt och sluta tidigt sedan! Händer något kul denna lillördag då? ;P hehe

2011-01-26 @ 11:56:03
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0