Unbeliever ~

Så fans shööna riff <3 älska älska. (Dock lite skrikig ibland, men det gör inget)

God morgon! Gårdagen va riktigt trevlig, va dock sjukt trött så ja va lite småtråkig =(
Vi va iallfall på pizza till nåt "nytt" ställe, dit ingen av oss hade varit innen. Det va helt okej,
de hade dock en äcklig emmental (?) ost, så det va ett stort minus.
Sen åkte vi till Kristinestad typ och åkte runt lite, va till Lålby, haha. Carlsro va vi å titta på också.
Då jag kom hem hoppa jag i säng direkt, läste lite och somna typ halv 1.
Drömde en väldigt mysig dröm inatt. Drömde om penkkis :) och abikryssningen ;) hehe.
Hände mycket trevliga saker, drömmer gärna om den :D haha.
Men nu ska jag äta något, min mage morrar åt mig. Vi hörs senare, pusspuss <3

Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

Samma typ :P Haft en bra helg annars? :)

2011-02-13 @ 15:02:52
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0