Trannyday xD

Bilden är lånad från google.
Jag glömde att ta bild på mig idag. Fan. Men får säkert nån bild av Denise om jag frågar snällt ;)
Det va som sagt transvestit dagen som tema idag, haha :D Sjukligt roligt att se alla utklädda!
Roberth, Mika, Dennis och Ketola såg faktiskt ut som tjejer ;) eller kanske inte..
Men de va verkligen riktigt bra utklädda :D haha, ett gott skratt fick man iallafall!
Men som sagt, ska försöka få tag på en bild på mig från idag.
Nu blir det iallafall att fortsätta läsa på biologiprov som jag har imorgon, WOHO.
Vi ses senare, pusspuss! Ha det bäst :) <3

Kommentarer
Postat av: Johanna/Johan

o jag såg ut som en bög =3

//Johan(na)

2011-02-08 @ 18:13:04
URL: http://smallkaramellens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0