Tranny-pics ~

Tackar Denise för bilderna ;) Ni måste ju erkänna att vi va jätte fina på "transvestit dagen" :)
Va fler som va utklädda också, så ni kan ju kika in på Denises blogg om ni vill se fler.

Har iallafall nördat biologi halva dagen. Fattar inte så jätte mycket så jag tar det på "talang".
Har suttit och ritat istället! Mycket mycket roligare :) Har dock massor kvar att göra på teckningen.
Håller ju på med bildkonstprojektet och att hitta tid för att verkligen sätta sig ner och göra något,
det är väldigt svårt. Jag tycker det är onödigt att sätta sig ner och rita i 15 minuter,
man får ingenting gjort på det! 1½ timme flög iväg för mig idag då jag satt och teckna ;p
Men nu ska jag iallafall äta en kvällsmacka, om intresseklubben antecknar,
och sen ska jag läsa lite Stephen King och gå och lägga mig :) Vi ses, pusspuss! <3

Kommentarer
Postat av: simone H

haha innan jag såg tt ni skulle vara transor trodde jag det var bönder :P

2011-02-09 @ 10:01:58
URL: http://simoneh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0