Torsdag <

Mysigt med O'boy på morgonen :) Jätte länge sen jag druckit det! Blev snål som fan
nyss så ja va bara tvungen att fixa lite xD haha. Intressekluben antecknar :)
Så det är torsdag idag. Jag har 2 psykologi, massa håltimmar och 2 biologi.
Onödigt? Kan man säga. Va ledig från psykologi igår, så jag hoppas jag har nåt idag.
Annars blir jag väldigt väldigt irriterad. Tänkte iallafall ta med Stephen King och läsa.
Har ju så mycket håltimmar så jag måste väl hitta lite tid att läsa? Eller? ;p
Börja läsa den i tisdags och har läst mer än halva *oops* haha :D
Jag älskar sagor, berättelser och sånt mysigt. Jag gillar att läsa =) <3
Men nog om det! Nu ska jag fixa mig klar och dra iväg till skolan! Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0