Teckning ~

En liten sneakpeek på vad jag sysslar med till bildkonstdiplomet.
Den ena armen är helt fucked up men jag ska försöka fixa den.. Bara jag inte förstör hela.
Har skuggat hela teckningen nu så den bilden är från mitt bildarkiv ;p haha.
Men vi får se vad jag gör med armen.. Är iallafall väldigt missnöjd med den :/
Den ska va tjockare och längre, men är som sagt skraj att fucka upp hela teckningen >.>

Annars har skoldagen varit rätt meningslös. Hade håltimme 4 första timmarna, woho.
Då gjorde jag absolut ingenting. Chilla, kolla runt, såg allmänt dum ut :p haha.
Sen hade jag en matte timme och 2 psykologi timmar. Är skoltrött som tusan,
men det är bara 2 dagar kvar i skolan! SÅ SKÖNT! <3 Har dock studenthörförståelse imorgon.
Men nu ska jag äta någonting och spela UNO, haha. Vi hörs senare! pusspuss<3

Kommentarer
Postat av: Sara

ja tyckt hede va skitfint ja! :)

2011-02-14 @ 17:42:28
URL: http://alexandrasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0