Rakkaus ♥

Min söta modellkisse, Elvis <3

Har chillat hela dagen, inte gjort något vettigt alls. Kollat film (Wall-E), spelat UNO, nördat msn,
bra liv asså :D haha. Ska väl spela lite till nu. Har blivit UNO beroende även om jag bara förlorar..
Börjar dock bli jävligt nervös inför tisdag då vi har engelska studenthörförståelse.
Är sjukt skrajj att jag inte ska få M, blir sur om jag inte får det =( Jag vill inte ha C >.<
Jag är så bra på engelska att jag tycker jag förtjänar ett M Xd haha. Men, får jag inte det,
så är det bara så. Jag är stolt som fan över mina andra resultat så x'3 haha.
Ska försöka leta efter min ABI-engelska bok imorgon och nörda den lite. Om jag orkar.
Ska ju klippa mig imorgon förhoppningsvis =3 Sugen som fan att fixa ny frisyr,
men vet inte hur.. Och om jag vågar sådär nu inför penkkis och abi-kryssningen ;O haha.
Men vi får se :) Vem vet, kanske jag klipper det sådär passligt kort igen. Vi får se! Tiden utvisar det.
Nu ska jag iallafall dricka juice, fundera och spela UNO. Vi hörs senare, ha det bäst ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0