Live musik ♥

God morgon! :) Vakna för ungefär en halvtimme sedan. Älska sovmorgon <3
Om typ 2 timmar ska jag och hämta Daniela. Vad jag ska göra tills det vet ja inte..
Ha tråkigt antar jag? ;p haha. Ska antagligen försöka bestämma mig vad jag skall köpa..

Annars har jag hittat två konserter jag vill åka på. Eller en festival och en konsert.
Provinssirock där blandannat Pendulum, System of a down och Avenged sevenfold spelar.
Och Linkin Park. Jag har gillat Linkin Park ända sedan jag gick i 6an, dvs 6 år.
Gillar bäst de gamla skivorna men bara för att jag gillat dem så länge vill jag se dem ;p
Även om de nya skivorna inte alls är lika bra. Min favorit skiva av dem; Meteora <3
Får bara se om det blir att åka på någon av dem! Skulle så sjukt gärna vilja åka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0