Killers like candy ~

Den här låten är faktiskt rätt shön ^^ Värd att lyssna på :3
Annars har ja ätit upp alla mina Skittles nu D: På 2 dagar, haha :p Men gött va det!
Idag har jag bara chillat. Letat efter längenheter i Örebro, Karlstad, Stockholm och lite sånt.
Hittade ingen jag ville ha. De som lät intressanta hade inga bilder och de som hade bilder,
de va bara hemska >.< Så typiskt. Får fortsätta leta senare någon dag.
Har ingen aning om vart det bär till hösten än.. Sverige låter lockande som fan,
men vem vet, kanske jag lämnar här i Finland också.. Bara tiden får utvisa det :)
Nu ska jag iallafall fortsätta chilla, vänta på att Bones ska börja typ.. Vi hörs senare, pusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0