Jag vill ha sommar ~

Jag vet inte hur många gånger jag sagt det, men jag säger det igen, jag vill ha sommar!
Jag vill ha +25 grader och sol som värmer huden bara för att man står vid fönstret och tittar ut.
Jag vill ha heta sommar nätter. Jag vill ha beach-partyn, partyn sådär annars och mycket trevligt folk.
Jag vill grilla mat, bada, shoppa och springa runt i shorts. Jag vill gå barfota, känna gräset under mina fötter.
Jag vill se det gröna gräset, de vackra blommorna och de fina fjärilarna (även om jag är rädd för insekter).
Jag vill kunna ta en lång avslappnande promenad vid havet, ta lite fotografier och bara leva livet.
Jag vill ha festivaler och marknader, godis och sockervadd, vänner och dig. Jag vill ha sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0