I love you sushi! ♥

Fy sjutton vad jag är sugen på sushi just nu <3 JAG DÖR! Måste klara mig tills imorgon!
Efter matematik kursen så ska jag hem och göra sushi ;p Mumsssss <3
Ska göra massor så jag får ta med och äta nästa dag på mattekursen :D
Jag älskar verkligen sushi, det är så sjukligt gott! De som inte smakat har missat något.
Men nu måste jag iallafall öva på matte. Har prov imorgon och jag fattar nada.
Jag är verkligen dum då det kommer till geometri och sånt.. Usch :/
Det är det ända jag riktigt riktigt suger på inom matematik. Och talföljder. BLÄ!
Har även lite biologi uppgifter att fixa.. Får se om jag hinner före jag ska på piloxing :O
Men vi hörs senare, ha det bäst, pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0