GrisElvis ♥

Söt Elvis! :)
God morgon! Idag är det torsdag! Kan ni tänka er :p haha.. Har en helt sjukligt onödig dag idag.
Högst antagligen är Marianne borta idag också, så vi har inga biologi lektioner.
Så det betyder att jag bara har 2 timmar. Och vi ska eventuellt filma efter skolan.
Så, sådär passligt mycket onödig skoldag för mig ;p  Men vad kan man göra..
Jag kan iallafall göra 2 essäuppgifter i biologi och öva på matteprov som jag har imorgon :(
Men det är inte så lockande som det låter XD haha.. Så vi får se vad jag gör.
Nu ska jag iallafall göra mig klar för skolan! Vi ses, pusspuss <3

Kommentarer
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

åh vad söt hahah :D



sv; åh ja gär inte liiite avis på dig :(

2011-02-03 @ 11:10:16
URL: http://thaipinnen.blogg.se/
Postat av: GUEVACCI

hehe okej, jag sitter i skolan just nu och försöker göra något vettigt ;D hur mår du idag då? (:

2011-02-03 @ 13:16:21
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0