Give me a sign, I want to believe ~

Gammal bild på min älskling, jag saknar dig sötnos ;( <3

God morgon annars. Känns konstigt att va vaken så här tidigt då man slutat skolan :p
Men jag har iallafall matteprov idag och så är det betygsutdelning och så bjuder Hem och skola oss
ABI-11 på kaffe och tårta :3 Trevligt trevigt. (Förutom delen med matteprovet alltså, inte trevligt).
Blev helt förstörd för en stund sedan då jag kolla på temperaturen ute, -27! Asså va fan!
Det ska ju bli varmare! Inte kallare! D; Det har ju varit sådär passligt påväg mot våren,
åså kommer det nån sån här köldtopp då? Så sjukt jobbigt :/ Man blir ju deppad xD haha.
Men nu måste jag iallafall fixa mig klart! Vi ses senare idag, pusspuss! <3

Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

Va bra :) planer för dagen? ^^

2011-02-22 @ 12:30:54
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0