Friday ♥

Jag förstår inte hur nån kan va så sexig som jag är, ja menar..
Kolla bara på bilderna! En riktig heting där ;) HAHA eller inte :p
Jag har verkligen sjuk humor på morgnarna. Tror ingen annan än jag sitter och
fjollar sig framför webcameran på morgonen bara för att publicera några bilder.
Men jag hoppas iallafall någon annan än jag tycker det är lite småroliga bilder :D

Idag annars så har jag mycket att göra. Eller lite att göra som tar mycket tid?
Har iallafall skola. Har matte prov, en psykologi och studiehandledning.
Där mellan då jag har håltimme ska jag och handla med mamma.
Vi ska köpa ingredienser till sushi som vi ska göra ikväll <3 :D
Klockan 6-9 ska ja på mattekurs. WOHO. Så dit åker en härlig fredagskväll..
Får bara hoppas jag får ut något av kursen :)
Men nu -> göra mig klar inför skolan! Vi ses, pusspuss ! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0