Framtid ~

Tjänare! Har inte fått någonting alls gjort idag. Än. Är helt oinspirerad att göra något.
Jag orkar inte kolla serier, orkar inte göra mat, orkar inte läsa på studenten. Inspirationen finns inte!
Så därför sitter jag och kollar på gamla fotografier. Och funderar på livet.
Vart jag flyttar till hösten, vilken skola jag börjar på, vilket yrke jag kommer få.
Det är skrämmande. Jag är redo för framtiden men den skrämmer mig ändå.
Att bryta det man gjort i 18 år, flytta från stället man bott på i 18 år, det är läskigt.
Skrämmer det inte personen i fråga, inte ens pytte lite, då är det något konstigt xD
Men jag ser ändå framtiden med positiva ögon. Det skall bli kul, att få ett yrke. Träffa nya personer.
Flytta till ett nytt ställe, inreda en egen lägenhet. Det skall bli underbart :)

Kommentarer
Postat av: Emilia

Ha haft e lite likadant idag ja. It fått nå gjort :p

2011-02-28 @ 18:59:36
URL: http://emiiliar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0