Facebook > work


Haha, så skön bild. Stämmer så otroligt bra också ;p

Gjorde ett test nyss om min personlighet och vad jag skulle passa till, här är resultatet;
Din personlighetstyp:
Entusiastiska, kreativa och idealistiska. Kan göra nästan allt som intresserar dem.
Socialt begåvade. Måste leva sitt liv i enlighet med sina värderingar.
Entusiastiska inför nya idéer, men blir uttråkade av detaljer. Flexibla och öppna för argument.
Många och varierade talanger och fritidsintressen.
Karriärer som skulle kunna passa dig:
Skådespelare, journalister, skribenter, musiker, konstnärer, konsulter, psykologer,
entreprenörer, lärare, personalvetare, politiker, diplomater, TV-reportrar, marknadsförare,
forskare, säljare, artister, präster, PR-ansvariga, sociologer, socialarbetare.

Personlighetstypen stämmer iallafall mycket bra in på mig. Jag är kreativ, jag älskar nya idéer
men jag hatar verkligen smådetaljer ;p Jag är flexibel och argumenterar om det behövs.
Fritidsintressen r det inte brist på heller, haha :p Karriärerna va ju lite sisådär.
Lärare skulle jag kunna tänka mig att bli, psykolog också. Konstnär och musiker låter intressant,
men jag vet inte om jag skulle vilja arbeta med enbart det. Borde veta det snart,
ska söka in till nya skolor om någon månad.. *ångest* haha ;p

Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

Hejsan, hur är läget? :) Haft fullt upp med praktiken därför har jag inte kunnat svara.. :/

2011-02-10 @ 20:14:50
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0