Earring ~

Igår hade jag så tråkigt så jag tog fram ett gammalt örhänge, ett gammalt kedjehalsband,
lite tänger och andra verktyg. Resultatet av detta blev kedjeörhänget på bilden :3
Måste säga att jag diggar det verkligen! Älskar kedjeörhängen, har bara aldrig hittat ett som passar mig.
Så därför tog jag saken i mina egna händer ;) Och se va finfint resultatet blev!
Ända problemet är att få det att hållas fast dit uppe på örat.. Måste köpa något nytt till det :3
Just nu har jag en liten ring som typ faller vart 10;e minut eller om man rör sig lite för snabbt..
Så det är inte så bra. Men så länge jag sitter still och inte rör huvudet för mycket så ;) haha!

Dessutom borde jag börja teckna nu.. Men jag kan inte då syrran använder sig av hela köksbordet!
Annars har jag kollat på 1G3B's "cirkus" show på youtube. Den va riktigt bra faktiskt.
Vill ni se den? Kolla in den här! Den är värd att kolla tycker jag :)

Kommentarer
Postat av: GUEVACCI



Nice, hmm får se vad man ska göra för något idag, det är ju lillördag så kanske blir utgång ;D händer för hos dig? (: kram

2011-02-23 @ 13:11:17
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0