D:


(Gubbarna i min mattebok är antingen desperata eller glada..?)
Kom nyss hem från konserten i Vasa med Vasa stadsorkester och några solister.
Den va helt okej, ganska tråkig eftersom styckena som framfördes va allt för långa enligt mig.
Men visst va alla duktiga! Cred till solisterna ^^ Riktigt duktiga va dem. Min favorit va iallafall en tjej,
Ulrika tror jag hon hette? som sjöng någon sång från en opera (tror jag) :p Det va finfint ^^ haha.

Men nu ska jag fixa en macka med ost och gurka, dricka lite iste och sen gå och lägga mig!
Har en rolig dag att se fram emot imorgon så pigg och glad ska ja va :D haha!
Vi ses iallafall senare :) Pusspuss, ha det bäst <3

Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

Great, ska till stan en snabbis och köpa sprit och så sedan hoppas jag verkligen på utgång ;) skönt med helg nu va eller vad säger du? :P



2011-02-25 @ 11:20:37
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0