Cupcakes ♥ ~

Baka nyss halloncupcakes ^__^ Receptet hittar ni här; Blev jätte gott :)
Dock har jag ändrat receptet lite.. Jag lade lite hallon i cupcake-smeten och i frostningen.
Riktigt goda blev dem! Nästan så att jag tror att de är de godaste cupcakesen jag ätit nån gång!

Annars så köpte jag ett par nya örhängen idag! Blev ett par nickelfria för 25€! Assnygga är dem :3
Ska ju till Daniela imorgon och hon ska antagligen pierca mitt högra öra :) Jeij!
Det känns så "ensamt" för min ena örhänge att va själv, så den ska få en kompis! Haha :D
Har ju 5 piercingar i vänstra örat och bara ett i det högra! Funderar dessutom på att fixa industrial.
I det högra örat alltså :D Har velat ha ett sånt sedan jag gick i 9an, men aldrig tagit mig till..
Så eventuellt fixar jag det till hösten! :) Mysigt mysigt.

Kommentarer
Postat av: Rodriquez.

Sv; hahah, kan tänka mig det :D



så söta cupcakesen blev :)

2011-02-27 @ 08:30:54
URL: http://rodriquez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0