BR! >.<

God morgon! Eller inte god morgon.. Det är svinkallt ute! -30! Asså NEJ!
SOMMAR! Inte vinter.. :( Jag orkar inte med mer vinter nu. Det är äckligt :p haha.
Ska snart gå ut och starta bilen så den får värma sig lite också. Och så att den inte är iskall,
som jag misstänker att den är, då jag sätter mig i den och åker iväg mot skolan.
Har jusom sagt Engelska hörförståelse studentprov idag. Får se hur det går då.
Efter det så slutar jag den här skoldagen! :D Så då bär det iväg hem och då vet jag inte vad jag ska göra.
Blir antagligen att rita på bildkonstdiploms teckningen.. Eller något :p Får se!
Men nu ska ja starta bilen och sen fixa mig klart för skolan! Vi hörs! Pusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0