Yrbåll ^^

Nu har jag packat ner alla kläder jag ska ha med mig. Det blev en stor kappsäck och en
stor papperslåda med massa kläder ^^¨ Jag som inte har några kläder..? Konstigt ;p
Har bara att packa ner lite prydnads grejor nu så borde jag ha allt jag ska ha med mig..
Ikväll blir det antagligen att åka på slättens mystik här i cityn. Får se vad som händer där.
Ska iallafall in på Foto Quick och se om det finns något roligt som jag kan köpa,
har ett presentkort dit från då jag blev student ^^¨ Hoppas bara dem har öppet senare?
Skulle ha för mig att alla affärer har öppet längre idag då det är den här tillställningen.
Men kan hända jag har fel, yrbollen själv här så, haha ^^¨

Kommentarer
Postat av: Daniela

sv; haha nåmen xD di hadd namäjr sorts flaskte å :D ska man dreck a direkt ur flaskon? :o

2011-08-12 @ 17:04:30
URL: http://wemadeamiracle.blogg.se/
Postat av: Daniela

sv; haha je så xD alltså it na oppvärmd/nerkylt? ;o

2011-08-13 @ 00:26:39
URL: http://wemadeamiracle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0