Woho !

Har äntligen skaffat en egen lägenhet nu efter mycket sökande! Den ligger en bra bit från skolan,
ca 17km för att vara exakt. Den ligger i Esbo om någon ville veta det också ^^¨
Så en riktig Helsingforsbo kommer jag inte att bli. Den är iallafall 47 kvadratmeter och
hyran är mycket billigare än vad jag skulle fått inne mot självaste Helsingfors så det är värt det.
Man kan säga att jag skulle få en ca 25 kvadratmeters lägenhet för samma pris som denna ^^¨
Så det är värt det att stiga upp lite tidigare och åka en halvtimme till skolan än att ha en hälften
mindre lägenhet och betala samma pris för den.. Tycker iallafall jag haha!
Men iallafall, någon gång nästa vecka blir det att åka ner dit och börja flytta alla saker!
Sen blir det väl att åka och handla möbler på älskade IKEA, haha ;D
Och om två veckor börjar jag skolan, eller 2 veckor och en dag. Börjar den 25.
Mycket spännande! Det är faktiskt både nervöst, roligt och spännande på samma gång!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur har du råd att köpa alla möbler? har du sparat ihop pengar eller skall du ta ett lån? :)

2011-08-10 @ 18:48:54
Postat av: Anonym

var ska du börja studera?

2011-08-10 @ 19:45:41
Postat av: Emilia

Vitsi va rolit, grattis :)

2011-08-10 @ 23:45:16
URL: http://fotoemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0