Lite bilder av lägenheten!

Är hemma i nu igen. Åker tillbaka till Esbo på måndag så då ska jag fixa till resten!
Så här kommer lite bilder från lägenhets fixandet ^_^
Glömde tallrikana hemma så det blev att äta av ett skärbrede, haha ^^¨
Mamma, syrran och Mattias (som bara va ner någon timme) käkade av bakplåtspapper XD
Och nej, skorna och tavlan ska inte va där XD Haha
Är riktigt stolt över mig själv att vi orkat lyfta upp alla grejer, spikat och fixat ihop allt!
Är förståss sjukt öm i alla muskler och leder.. Men hittills är jag riktigt nöjd med lägenheten!
Har inte allt fixat än som jag sa tidigare, men det fixar jag till då jag åker ner på måndag!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Åå, va härlit. Jag o vill ha egen lägenheeeeeeeet :D

2011-08-19 @ 14:46:49
URL: http://fotoemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0