funderingar.. o.o

Har varit och handlat lite dricka inför kvällen nu, blev mojito och 2 somersby cider.
Sen har jag spelat lite och funderat på lite saker.. Fick veta att älskade BMTH ska spela
i Tammerfors i November så jag fick riktigt riktigt lust att åka dit D: ÄLSKAH <3
Och 43€ för det?! Fan asså. _Måste_åka_! Dem kommer till Helsingfors också fast på en söndag,
så skulle kunna åka dit också om inte Daniela&Mats + vem som helst kommer på att dem ska
åka till Tammerfors :o Då åker jag dit. Det är bara ~2 timmar från Esbo så det kan jag nog köra!
Men vi får se, ska ta en liten funderare över hela grejset och diskutera med D&M hur dem ska göra,
om dem ska åka eller inte ;O wiwhehiehwieiwheiwiwe ::::333, lol.
En annan fundering jag har är vad jag ska ta på mig ikväll. Blir det jeans och en skjorta,
eller blir det en klänning och tights? Blir det heels eller converse?.. Tar jag heelsen kan det bli lite
svårt att dansa i discot om vi kommer på att vi ska göra det.. Men det är ju så snyggt D:
Och ska jag ha i löshåret eller ska jag inte ha i det? D: Vad de ska va svårt ibland..

Kommentarer
Postat av: daniela

sv; haha nåmen XD

2011-08-13 @ 18:17:56
URL: http://wemadeamiracle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0