stars and rainbows

Den sötsöta t-shirten jag köpte för någon dag sedan XD aw <3
-
Har varit till Sello nu. Har fixat ett bibliotekskort! Sen har jag varit och yrat runt och efter det
gick jag och prata med Matias som jobbar på sonera. Beställde ADSL eller
vad det heter, bredband? 8M eller 10M va det.. Haha xD Så dem ska installera det om typ 10 dagar?
Och jag måste lämna in min usb-internetsticka den 1.9 o.o Så jag är utan internet i typ
en vecka D: AAH! Hur skall jag överleva.. :( Nejmen, det är ju lite olika happenings och grejer
nu i veckan så jag ska väl klara mig på ett eller annat sätt. Finns ju internet i skolan också.
Men men.. Ni vet iallafall att jag är utan internet om jag inte uppdaterar på en vecka efter onsdag xD
Nu ska jag iallafall gå och kolla oljan på bilen så jag inte glömmer det.. Hörs! Puss<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

var köpte du den ?

och va kosta den ? :P

2011-08-27 @ 14:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0