*phew*

En av mina favvolåtar genom tiderna ^^¨ Vet inte riktigt varför.. Men den är speciell xD
-
Kom nyss hem från skolan annars. Första skoldagen va lite pirrig och nu är jag helt slut,
både fysiskt och psykiskt XD Nejmen det är inte så farligt. Fick köra i morgontrafiken som va
värre idag än va den va igår samma tid. Så det tog 15 minuter längre att komma dit.
Sen skrev vi in oss, hörde lite om skolan, hade lunch, va på rundtur i skolan och till sist
hade vi lite lekar för att lära känna varandra. Det värsta med att åka dit, va där och åka
hem tillbaka, va faktiskt bilfärderna. Stressigt och massa bilar, rött ljus nästan hela tiden,
arga bilister som tutar åt allt och ingenting. Så i helgen ska jag gå och fixa buss- och spårvagnskort.
Så slipper jag den arga traffiken och slipper oroa mig för hur jag skall komma till skolan på vintern.
Ingen chans i världen att jag kommer våga köra i Helsingfors mitt i snökaoset o.o
Men men, nu ska jag göra lite pappersarbete och sedan fixa middag. Hörs! Puss <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja men itt va e vel åt tieg di tuta?? stackars möörin! men e gar nov betär o betär ju mäir et tjyör

2011-08-25 @ 15:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0