och vad händer idag..?

God morgon. Vakna för en liten stund sedan, kanske för 15 minuter sedan ^^¨
Men är fortfarande trött. Skulle kunna sova bort hela dagen, är helt slut. Konstigt..
Sitter och funderar på vad jag ska göra idag.. Det är torsdag, eller hur?
Händer ingenting.  Känns lite onödigt att dra till stranden och steka, får ändå ingen färg.
Visst har jag fått liite färg, men det va mest för att jag va i särkänniemi en hel dag,
plus att det regna lite och va över 30 grader varmt. Medan Nina och Mattias fick en rand
av armbandet de hade på sig, fick jag nöja mig med att få en knappt synlig rand av toppen
jag hade på mig. Varför ska det va så svårt för mig att bli brun? :(
Men men. Nu ska jag iallafall gå ut och äta några körsbär. Vi hörs senare, puss <3

Kommentarer
Postat av: Guevacci

aha oke j^^ fin bild!

2011-08-04 @ 12:57:36
URL: http://guevacci.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0