Nightmare pokémons

En av mina favoritkonstnärer nu för tiden ^^¨ Älskar hans pokémon bilder!
Som många av er vet, iallafall ni som läst min blogg länge eller känner mig irl, älskar jag pokémon.
Jag är en liten tönt. Så jag inspireras av hans kreativitet att göra de söta pokémonen till något
som något man skulle kunna ha mardrömmar om. Förutom det är dem välgjorda och detaljerna är
ruskigt bra gjorda. Talang är det ända ordet jag kommer på, men det räcker egentligen inte till.
Skulle jag få en tavla som han gjort, vilken som helst, skulle jag välja Haunter (andra tavlan).
Älskar hur han gjort elden/glöden inom honom och röken. Helt underbart <3
Här är iallafall hans devineart sida, värt att kolla in om ni är intresserad av konst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0