*mårr*

Två bilder till som jag fota igår ^^¨ Beskärde dem lite, gjorde dem svartvita, ändra exponeringen lite
och typ fixa pytte lite med kontrasten och så va det klart. Fåglar är verkligen inte lätt att fota..
Dem flyttar ju sig så snabbt och alla ser ju så olika ut då dem flyger etc.. XD haha.
Men men. Till något helt annat. Har varit och bytt fläktrem nu i bilen, pappa tyckte den gamla
va så sprucken så att det va bäst att byta den då jag åker ner till Esbo/Helsingfors.
Sen var jag och printa ut lite papper som jag ska ha och efter det skulle jag hämta ut ett paket,
men nej det hade inte kommit -.- "Nej vi har inte fått någon post än, du får komma tillbaka efter 2".
PFF! Klart att det ska va något sådant då man vaknat tidigt så att man ska komma iväg någon gång.
Men det blir bara att vänta. Får jag det inte efter klockan 2 så kanske jag väntar tills imorgon..
Börjar ju ändå skolan på torsdag så det är ju inte så panik med att åka ner idag men så var det
iallafall tänkt. Bara för att jag skulle få testa att köra till skolan själv och lite sånt.
Det är ju stadstrafik och det är jag ju inte direkt van med, iallafall inte Helsingfors-trafik o.o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0