Loerdaeg ^^ (lol?)

Inte världens bästa bilder men bättre än inga ^^¨ Kvalitén suger på dem för de är typ tagna i mörkret
med bara tvn som lampa + blixten då man tar kort ^^¨ Därav alla fläckar och konstigheter..
Men Ceasar är så mysig så kunde inte låta bli att ta kort då han låg och sov i min famn ^^¨
Fast jag misstänker att ni börjar ha nog av att bara se honom här i bloggen, haha :D
Men men. Annars vaknade jag av att mormor ringde, hon sa att hon skulle komma hit en sväng.
Så hon åkte nyss här ifrån. Fick en orange termos av henne som ser ut som en pingvin nästan!
Riktigt cool va den ^^¨ Men, eh, nu ska jag äta frukost och sen åka in till cityn en sväng.
Tanka bilen och köpa lite drickbart tills kvällen. Vi hörs och syns! Pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0