Hehehahahohohihi (?) :3

*städa städa* Håller på att städa lägenheten nu. Har packat upp tallrikar och grejs som jag
inte orkat packa upp än. Har fortfarande en låda med iitala grejor som ska packas upp.
Efter att jag packat upp det ska jag sopa golvet och eventuellt tvätta golvet.
Har en liten sprättare till katt som bara krafsar ut massa kattsand på golvet :/
Mja mja, har annars packat upp alla kläder idag också. Va tvungen att tvätta/torka ur skåpen
innan jag kunde packa in kläderna dit så därför har det dröjt lite, haha ;p
Och vill ni veta vad jag käka idag? Kycklingwraps! Som tortillas fast med kyckling ^^¨
+ testade att lägga grynost istället för gräddfil, funka lika bra! Nästan så att det blev godare faktiskt.
Har även hittat en ny favorit grynost (/keso)! X-tras cottage cheese! Yum :3
Vart lite shockad av konsistensen först men den va super god! *om nom nom*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0