Friday ^^

God morgon! Hinner inte uppdatera så mycket för jag ska strax åka iväg!
Sitter iallafall och äter frukost nu, vitchoklandspannaconnta, haha! Inte varje dag det händer ;)
Ceasar har busat på som fan inatt och då jag vakna tyckte han att det skulle vara roligt att
hoppa i mina fötter och bita i dem.. Inte lika roligt för mig som det var för han XD haha.
Annars så borde jag inte ha så lång skoldag idag. Kanske till typ 2 om jag minns rätt?
Vi ska få höra lite mer info om själva utbildningsprogrammet idag och sedan lite mer info.
Så det kan ju inte ta så länge tycker man ju, haha ;p Men anyways, vi hörs senare! Puss<3

Kommentarer
Postat av: Sanna - Mamma till Emil, 11 månader

Om du får riktit läidon uvi tå an hoppar i föttren på nättren så ska du skaff de en sprayflask ;) Gjord vi åt våron å nu ha on sluta hopp i föttren :D

2011-08-26 @ 08:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0