"C"-dagen ^^

Typ världens fulaste bild på mig men w/e xD Det syns iallafall hur litet sömn man får pga
lilla Ceasar som tycker om att busa på nätterna.. xD
-
Kom på en sak idag då jag satt i bilen.. Har bara på mig kläder som börjar på "C" idag.
Cheap monday tisha, Cheap monday jeans och Converse XD haha!
Sen åt jag Calzone till middag idag! Haha xD Lite roligt faktiskt, tycker jag iallafall, haha.
Annars så slutade jag skolan klockan 12 idag. Åkte till Sello och letade efter ett ställe man kunde
göra ett resekort på. Tog mig bara 35-45 minuter >.> Och då jag äntligen hittat dit, stått i kö i kanske
10 minuter, nej då kunde dem inte fixa det eftersom jag inte hade ändrat hemkommunen till Esbo.
Så då fick jag ringa och ändra det men det skulle inte synas på datorerna förrän imorgon -.-
Och då jag skulle gå till bilen spöregnade det ända tills jag satte mig i bilen.. Pff..
Men men.. nu skall jag fortsätta att sitta och feta mig, är så sjukt mätt efter pizzan jag gjorde D;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0