Black and red ^^¨

Ledsen att jag inte hann visa resultatet av hårfärgningen igår, men så här blev det!
Jag är iallafall riktigt nöjd med det, skönt med lite omväxling ^_^
Första bilden är då jag blondera den röda färgen och fick rosa hår istället, mys!
-
Annars så vaknade jag nyss, hade riktigt roligt igår. Blev bara att åka runt på sightseeing
i närpes och kristinestad, men det va sällskapet som gjorde det så skojj.
Kvällen bestod i stora drag av dricka, skratt, springande tossar och random prat.
Är faktiskt inte bakfull alls men däremot är jag snorig och har massa slem i halsen.
Damn you väder som inte kan bestämma sig för om det ska va varmt eller kallt..
Tror det va regnet igår också som gör att jag är som jag är idag. Hoppas bara att jag
klarar mig från att bli sjukare för det har jag verkligen inte tid med..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0