^_^

Titta vem som har flyttat hit nu! :D <3 Ska ha honom här tills jag får flytta till lägenheten.
Har en lägenhet på G, ska åka till Vasa och prata med paret som äger den nu i veckan!
Spännande :D Den är dock i Esbo, ca 17 km från Arcada, men det gör ingenting för mig.
Den är 47 kvadratmeter och billigare än en 25 kvadratmeters lägenhet så ja tack! ^^¨
Dessutom finns det bussar och allt möjligt som man kan ta till skolan om jag inte orkar ta bilen.
Dock går ju självklart bilen snabbast ;p haha. Om det inte är bilkö alltså.. o.o
Men men. Jag längtar iallafall tills jag får flytta. Ska bli så sjukt roligt att köpa möbler jag vill ha,
inreda lägenheter, bo själv med lilla Ceasar och ha det mysigt ^^¨ Längtar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0