-> Tuuri ^^¨

Oredigerad bild. Skulle jag redigera den skulle jag göra kontrasten större och
ta bort den där grejen, tror det är av en annan blomma, i högra hörnet.
-
Är på väg till tuuri nu annars :) Syrran va så snäll och tog med internet-usb stickan så att jag
inte skulle dö av tråkighet på vägen dit. Det är typ 1,5-2 timmars resa ^^¨
Några saker jag ska ha hem är en stekpanna, köksredskap, skolgrejs (typ pennor, häften osv)
och lite småsaker. Får bara se om jag hittar allt jag ska ha ^^¨
Sedan då jag kommer hem hoppas jag på att få hitta ett avi i min postlåda.
Jag vill ju ha mina skoor! ^_^ Åh vad jag längtar.

Kommentarer
Postat av: Guevacci - Blog of Awesomeness!

Ska strax sola så fort ja svarat på alla kommmentarer:) vad ska du göra denna soliga dag?:)

2011-08-03 @ 13:11:19
URL: http://guevacci.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0