-> Esbo !

Cha! Är på väg ner till Esbo nu! Har lånat syrrans usb-internet så att jag inte ska dö
av abstinens under de dagar jag är där ^^¨ Inte för att jag säkert har tid att sitta så mycket
på datan.. Men säkert hinner jag blogga/facebooka på kvällen, haha ^^
Idag på schemat står iallafall: Anlända till Esbo, städa upp lägenheten, handla mat,
göra mat tills Mattias kommer och sen packa upp allt som Mattias har med sig.
Sen tror jag inte att vi hinner med mycket mer än det.. Imorgon blir det antagligen att dra till
IKEA och köpa en bokhylla/tvhylla, en soffa och lite smått och gott. Skojjigt skojjigt :3
Kommer bara att sakna min snuttefilt Ceasar :( Tyckte det va bäst att inte ta med han nu
då jag ska upp tillbaka ändå på torsdag och jag inte har tid med honom då vi fixar lägenheten.
Så lilleman får komma med mig på måndag istället ! :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0