-.-''

AAAAH >:( Jävla sonera.. Som att jag skulle behöva ännu segare internet.. >.>
Dem skicka ett sms att dem har gjort mitt internet långsammare för att jag använt upp
kvoten av någonting? D:< Blir så sjukt arg! Dem sa att det va obegränsat med surf så varför
ska dem då göra det långsammare? För att jävlas med mig eller? -.-
Vill bara säga till dem; YOU SUCK! Ingen kan beskriva hur irriterad jag är på er nu >:C!
För att beskriva hur långsamt internet är; Kolla en film på youtube? Tar 3 gånger så länge att ladda
videon än hur lång den är. 15 minuter att ladda en video på under 5 minuter. WOHO!
Jävla idiot sonera. Nästan lika bra att vara utan internet då det är så här segt -.-
Tur att man får bredband/adsl om ca 9-10 dagar... >.>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0