wiewiewie ~

Good mooorgoon. Eller något. Vakna nyss av att min katt jama utanför dörren, woho.
Men det va väl lika bra antar jag. Idag så blir det att bara vänta tills klockan blir runt 4
så jag får åka och hämta mitt H&M paket <3 Och sen runt 6 ska jag på musikövning.
Ska antagligen städa idag också, bara mamma kommer hem. Vägrar att städa själv XD
Det är så sjukt tråkigt. Jag hatar att städa. Enda gången jag städar självmant är då jag
är nervös och inte har någonting att göra. Eller då jag läser på prov.. Haha xD
Men iaf, igår kolla jag filmen ovan, Lakeview terrace. Den va faktiskt riktigt bra.
Spännande tyckte jag :) Men jag blev sjukt arg på den där polisen.. Dum i huvudet va han -.-
Men den va bra. Lite sådär smygkonstig, spännande och.. skum? haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0