vappen ~

God morgon. Har sovit sjukt dåligt inatt, riktigt dåligt :/ Har vaknat 100 gånger och typ dött.
Har haft så sjukt ont i magen.. Men steg iallafall upp då klockan va typ halv 11.
Då gick jag i duschen och efter det fixa min makeup. Kom fram till att jag behöver ny
flytande eyeliner och ny primer.. Så om jag åker till affären idag måste jag köpa åtminstone
en flytande eyeliner! Och kanske lite chips eller något annat onyttigt.. hehe..
Det är ju valborg så man måste ju få äta lite extra onyttigt då XD haha.
I och för sig blir det mycket onyttigt ikväll då vi ska ut och festa.. Men ändå! :3

Annars på bilden är det Misses lilla kattunge som är 2 veckor! :3 Är han inte söt? <3

Kommentarer
Postat av: Daniela

oh so adorable<33

2011-04-30 @ 14:12:47
URL: http://wemadeamiracle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0