Utmattad ~

Tjena! Kom nyss hem, har varit i Vasa hela jävla dagen xD haha.
Har skrivit högskoleprovet så jag lättare slipper in i skolorna i sverige som jag ska söka till..
Hoppas verkligen på att jag kommer in i den skola jag vill! Skulle va underbart ^.^
Är iallafall helt utmattad av dagen, att skriva prov från 10 till 5 är inte så mysigt som det låter..
Vaknade lite före 7 bara så att jag ska hinna åka till vasa, en timmes bilfärd typ.
Va lite stressigt då man skulle va där sedanst 8.45, vilket även är lite smygonödigt då
provet först börja klockan 10 -.- Men men.. Vi va väl ändå nåt på 200 personer så det är väl kanske
nödvändigt ändå så alla vet vart dem ska va och blablablaa.. Men anyways.
Ska iallafall äta tonfisksallad nu och bara chilla. Orkar inte göra något vettigt just nu xD haha.

Kommentarer
Postat av: Daniela

SV;

aawsonn <33

2011-04-02 @ 21:21:20
URL: http://wemadeamiracle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0