5 onödiga fakta ~

Tänkte berätta lite onödig fakta om mig nu.. Bara för att det kan va kul att läsa ^^

1. Jag är livrädd för insekter och spindeldjur. Getingar, humlor, bin, fjärilar (om de flyger allt för nära),
malar, spindlar och andra äckliga grejer. De är så sjukt äckliga. Usch :( Jag skriker om dem
flyger för nära mig eller kommer för nära mig på något annat sätt. Jag skriker och springer XD haha.
(Ja fick rysningar och ångest bara för att titta på bilder av dem då jag gjorde bilden ovan med
getingen, som förövrigt är jävligt fint photoshoppad!)

2. Jag är väldigt petig med vad jag äter. Jag blandar inte ihop min mat xD
Såsen ska va på ett ställe, potatisen eller pastan på ett ställe och sallad på ett annat osv.
Vet inte varför jag har fått den ovanan.. Men så har det varit så länge jag kan minnas.

3. Jag kan inte ha stereon i bilen på en udda nummer. Jag får ångest av det på nåt konstigt sätt.
Jag har alltid det på typ 40, 42, 44, 46, 48 eller 50. (Det låter högt, men det är passligt på mitt stereo xD)
Jag vet inte heller vart jag fått den här ovanan ifrån.. Mycket konstig är den iallafall :p haha..

4. Då jag shoppar kan jag inte ta ett plagg eller ett paket mjölk som står längst fram.
Jag måste alltid ta ett som är längre bak som inte så många har petat på ^^
Denna ovana tror jag att jag fått av min kompis Jennifer, så tack för den du :O haha ;)

5. Jag älskar piercingar och tatueringar. Jag fashineras av dem! Jag tycker att det är nåt
av det finaste på en människa. Det kanske låter konstigt men det är bara så :o
En snygg tatuering (som tex en mycket välgjord sammanhängande full sleeve) gör mig lika
attraherad som ett par vackra djupblåa ögon. Eller en piercing som verkligen framhäver en persons
ögon t.ex. om personen har piercing i ögonbrynet. Det är läckert med kroppsutsmyckningar! :)

Kommentarer
Postat av: Daniela

sv;

yeep! :D

2011-04-06 @ 19:32:24
URL: http://wemadeamiracle.blogg.se/
Postat av: Nenni

haha :D vsg ;D nämen sry fö att ja ha smitta oåv me ;D :D henkka å ha smittadest oåv a :D

2011-04-07 @ 19:59:06
URL: http://jeenniferrs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0