Torsdag ~

God morgon :3 Och fy vilken bild brist jag har.. Så denna bild har ni antagligen sett innan,
jag tycker bara den är så skön så jag visar den igen, haha :p
Tror jag berättade igår vad som händer idag men kan ta en snabb repris; Jobb, hämta H&M paket.
Mycket mer än det händer inte. Rätt skönt faktiskt att det inte händer nåt annat än det.
Ska även ut och cykla, har faktiskt cyklat varenda dag sedan i måndags, så mina planer går bra!
Jag tror faktiskt att jag kan klara av mitt mål, att cykla varenda dag tills sommaren :)
Men nu ska jag iallafall fixa mig klart och sen åka på jobb! Vi hörs <3

Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

Okidoki :) Jadu, försöker bli av med min förkylning..inte kul och bli sjuk precis på lovet :/ hur soligt har ni det hos er?

2011-04-21 @ 12:42:37
URL: http://guevacci.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0