Tisdag ~

Tjenna tjenna :p Kom nyss hem från en skön cykling tur! :)
Va ute och cykla med syster, Mattias och Pepsi (deras hund). Vi hade race och jag vann ;)
Har även hunnit va på sånglektion idag, gick väl som det brukar antar jag, haha.
Sjöng nån visa som vi (alla sångelever) ska sjunga för några gamlingar i Maj.
Under sånglektionen fick jag även ett sms, på torsdag får jag resten av mitt H&M paket!
Ska bli mycket mycket trevligt! Hoppas bara att alla kläder kommer och inget är "slutsålt" -.-

Kommentarer
Postat av: Emelie - Frisör och vardag

sv: Fin bild !^-^



Ah jag är trilling :) Min syster och bror liknar varandra ganska så mycket men jag liknar nog ingen av dom så där överdrivet mycket.



kram

2011-04-19 @ 23:34:20
URL: http://emmiq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0