Sommar, kom nu! ♥

Blablabla.. Har fett tråkigt och vet inte alls vad jag skall göra :(
Kom hem från jobbet för en timme sedan, va lungt där idag så fanns inte så mycket att göra.
Nu har jag suttit och kollat på 10-tals videor på youtube med tips om hur man håller sitt
röda hår rött, bara så jag vet det tills senare! Kan ju säga att jag längtar sjukt mycket tills
det blir sommar så jag "får" färga det rött! (Ska inte färga det rött nu tills studenten)..
Men någon dag efter jag tagit studenten blir det ett heldagsprojekt med att färga håret!
Har fått massa tips om hur jag ska få den knall röda färgen att hålla länge, så jag är sjukt taggad!
Kan knappt vänta, vill ju färga det nuu :O Men det är bara snart en månad kvar! :'3
Dessutom så längtar jag till sommaren eftersom det händer så mycket!
Det blir varmt och skönt, det händer en hel del evenemang, jag får veta vilken skola jag kommer
in på och jag får börja söka egen lägenhet :D Känns som att den här sommaren kommer bli
en av de bästa. Jag är verkligen taggad inför den här sommaren! :'3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0